Mattefrustration

Tjenixen! Fick för mig att göra ännu ett inlägg då jag behöver paus från pluggandet. Har suttit i typ två timmar med både matten och datan då jag samtidigt kollade på skogås badminton som spelade första elitseriematchen för säsongen. Juste idag hade vi sex och samlevnadsdag i skolan vilket kändes lite too late men det var sjukt intressant. Kom tid en man/kvinna som var transexuell och hade föreläsning. Det var både roligt samtidigt som man fick sig en tnkeställare, riktigt bra!
 
Känner mig sjukt rastlös men är samtidigt jättetrött. Ska försöka återgå till matten snart så att det där jäkla häftet blir klart till imorrn. Men inte än, ska bara tumblra lite till, kolla lite bloggar, lyssna på musik, kanske kolla igenom lite bilder... Allt för att slippa återgå till matten... *Suck*
 
 
Hade tänkt ta mig tid i helgen att lära mig göra gifs. Finns ju så sjukt kuliga grejer man kan göra då!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kolaco Kourouma heter jag. Är 16 år och bor i Stockholm. Har många intressen som jag kommer att skriva om. Framförallt foto, träning, photoshop och annat. Älskar sommaren och fotar gör jag med min Canon EOS 500d. Hoppas ni gillart! Länkbyte? Säg bara till isåfall.