Standard söndag

Kom precis ut ur duschen efter en lång söndagsdusch! Sorry för dålig uppdatering de senaste dagarna men har haft annat att tänka på och har inte orkat lägga tid på bloggen då det hänt lite. Idag har jag iallafall tränat x 2 samt varit på bio och sett The mortal instruments! Så grym film, helt i min smak! Den kan jag faktiskt tänka mig at se flera gånger. Annars så har dagen varit rätt så lugn. Har hunnit bli klar med lite grejer till skolan samt bara tagit det lungt. Ska försöka gå och lägga mig snart då jag har morgonträning imorgon.
 
 
Slänger in en bild jag hittade i arkivet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kolaco Kourouma heter jag. Är 16 år och bor i Stockholm. Har många intressen som jag kommer att skriva om. Framförallt foto, träning, photoshop och annat. Älskar sommaren och fotar gör jag med min Canon EOS 500d. Hoppas ni gillart! Länkbyte? Säg bara till isåfall.